Резултати

еНаука >  Резултати >  Collaboration as key factor in the development of inclusive practice: Transitional model
Назив: Collaboration as key factor in the development of inclusive practice: Transitional model
Аутори: Korać, Isidora B.; T. Pavlović; A. Erić
Година: 2015
Публикација: Book of Abstracts of the 6th International scientific conference Inclusion in preschool institution and elementary school – The challenges in improving inclusive education policy and practice
Издавач: Institute for Educational Research, Preschool Teacher Training and Business Informatics Collage – Sirmium, Faculty of Arts University of Ljubljana, Sremska Mitrovica
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7447-124-1 Претражи идентификатор
Колација: str. 146-146
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/132124
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.