Резултати
еНаука >
Резултати >
Collaboration as key factor in the development of inclusive practice: Transitional model
Назив: | Collaboration as key factor in the development of inclusive practice: Transitional model | Аутори: | Korać, Isidora B.; T. Pavlović; A. Erić | Година: | 2015 | Публикација: | Book of Abstracts of the 6th International scientific conference Inclusion in preschool institution and elementary school – The challenges in improving inclusive education policy and practice | Издавач: | Institute for Educational Research, Preschool Teacher Training and Business Informatics Collage – Sirmium, Faculty of Arts University of Ljubljana, Sremska Mitrovica | Тип резултата: | Конференцијски рад | ISBN: | 978-86-7447-124-1 Претражи идентификатор | Колација: | str. 146-146 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/132124 | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.