Резултати

еНаука >  Резултати >  THE DIFFERENT ACTIVE LEARNING STRATEGIES IN SOFTWARE ENGINEERING AND THEIR EFFECTIVENESS
Назив: THE DIFFERENT ACTIVE LEARNING STRATEGIES IN SOFTWARE ENGINEERING AND THEIR EFFECTIVENESS
Аутори: Vujović Vladimir; Maksimović Mirjana; Perišić, Branko  
Година: 2014
Публикација: ICERI 2014
Издавач: IATED Publications, Spain
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-84-617-2484-0 Претражи идентификатор
Колација: str. 3183-3193
WoS-ID: 000367082903036
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/134541
URL: https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000367082903036?SID=EUW1ED0C546g5FeVvsHTxKLy2p9Xx
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

3
WEB OF SCIENCETM

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.