Резултати

еНаука >  Резултати >  Стратешко-маркетиншки модел позиционирања и брендирања Републике Србије
Назив: Стратешко-маркетиншки модел позиционирања и брендирања Републике Србије
Strateško-marketinški model pozicioniranja i brendiranja Republike Srbije
Аутори: Milutin Pećić 
Ментор: Branislav Jakić 
Остала ауторства: Marko Andrejić  ; Svetomir Minić; Đurđica Vukajlović; Saša Virijević Jovanović
Година: 2016
Публикација: Novi Sad: Univerzitet Privreda akademija, Fakultet za primenjeni menadžment, ekonomiju i finansije - Beograd
Издавач: Novi Sad: Univerzitet Privreda akademija, Fakultet za primenjeni menadžment, ekonomiju i finansije - Beograd
Тип резултата: Докторска дисертација
Колација: str. 1-211
URI: https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/6825
http://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija146919451771529.pdf?controlNumber=(BISIS)101584&fileName=146919451771529.pdf&id=6593&source=NaRDuS&language=sr
http://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=101584&source=NaRDuS&language=sr
http://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije146919453146393.pdf?controlNumber=(BISIS)101584&fileName=146919453146393.pdf&id=6594&source=NaRDuS&language=sr
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/135782
М-категорија: 
70M70 - Одбрањена докторска дисертација

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца