Резултати

еНаука >  Резултати >  Verbal fluency in children with intellectual disability: Influence of basic executive components
Назив: Verbal fluency in children with intellectual disability: Influence of basic executive components
Verbalna fluentnost kod intelektualno ometene dece - uticaj osnovnih egzekutivnih komponeneti
Аутори: Gligorović, Milica  ; Buha, Nataša  
Година: 2014
Публикација: Specijalna edukacija i rehabilitacija
ISSN: 1452-7367 Specijalna edukacija i rehabilitacija Претражи идентификатор
Издавач: Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 13 br. 3 str. 275-292
DOI: 10.5937/specedreh13-6829
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/212000268#izum.si
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/796
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/141678
Пројекат: Kreiranje Protokola za procenu edukativnih potencijala dece sa smetnjama u razvoju kao kriterijuma za izradu individualnih obrazovnih programa (RS-179025)
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Creative Commons лиценца