Rezultati

eNauka >  Rezultati >  A systematic review of narrative interventions: Lessons for countering anti-vaccination conspiracy theories and misinformation
Naziv: A systematic review of narrative interventions: Lessons for countering anti-vaccination conspiracy theories and misinformation
Autori: Lazić, Aleksandra  ; Žeželj, Iris  
Godina: 2021
Publikacija: Public Understanding of Science
ISSN: 0963-6625 Public Understanding of Science Pretraži identifikator
Izdavač: Sage Publications Ltd, London
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 30 br. 6 str. 644-670
DOI: 10.1177/09636625211011881
WoS-ID: 000652693300001
Scopus-ID: 2-s2.0-85105986463
PMID: 34006153
URI: http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3333
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/151236
Projekat: COST Action Comparative Analysis of Conspiracy Theories [CA15101]
Identifikacija, merenje i razvoj kognitivnih i emocionalnih kompetencija važnih društvu orijentisanom na evropske integracije (RS-179018)
M-kategorija: 
21aM21a - Rad u međ. časopisu izuzetnih vrednosti

48
SCOPUSTM
18
PubMed CentralTM
15
OpenCitations
44
WEB OF SCIENCETM
Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.