Rezultati
eNauka >
Rezultati >
A systematic review of narrative interventions: Lessons for countering anti-vaccination conspiracy theories and misinformation
Naziv: | A systematic review of narrative interventions: Lessons for countering anti-vaccination conspiracy theories and misinformation | Autori: | Lazić, Aleksandra ![]() ![]() ![]() ![]() |
Godina: | 2021 | Publikacija: | Public Understanding of Science | ISSN: | 0963-6625![]() ![]() |
Izdavač: | Sage Publications Ltd, London | Tip rezultata: | Naučni članak | Kolacija: | vol. 30 br. 6 str. 644-670 | DOI: | 10.1177/09636625211011881 | WoS-ID: | 000652693300001 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85105986463 | PMID: | 34006153 | URI: | http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3333 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/151236 |
Projekat: | COST Action Comparative Analysis of Conspiracy Theories [CA15101] Identifikacija, merenje i razvoj kognitivnih i emocionalnih kompetencija važnih društvu orijentisanom na evropske integracije (RS-179018) |
M-kategorija: | 21aM21a - Rad u međ. časopisu izuzetnih vrednosti |
Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.