Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Status Dynamics in the Classroom: Roma Children's Implicit and Explicit Preference for Majority Children Across Age Groups
Naziv: Status Dynamics in the Classroom: Roma Children's Implicit and Explicit Preference for Majority Children Across Age Groups
Autori: Rados, Sonja; Zdraveva, Marija; Žeželj, Iris  
Godina: 2019
Publikacija: Journal of Cross-Cultural Psychology
ISSN: 0022-0221 Journal of Cross-cultural Psychology Pretraži identifikator
Izdavač: Sage Publications Inc, Thousand Oaks
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 50 br. 4 str. 577-593
DOI: 10.1177/0022022119828498
WoS-ID: 000463918700006
Scopus-ID: 2-s2.0-85061588729
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/530606999#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/159391
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/2833
M-kategorija: 
22M22 - Rad u istaknutom međ. časopisu

4
SCOPUSTM
4
OpenCitations
3
WEB OF SCIENCETM
Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.