Резултати
еНаука >
Резултати >
Od učenja čitanja do čitanja radi učenja: analiza grešaka koje učenici prave prilikom čitanja
Назив: | Od učenja čitanja do čitanja radi učenja: analiza grešaka koje učenici prave prilikom čitanja | Аутори: | Buđevac, Nevena M. | Година: | 2019 | Публикација: | Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja | ISSN: | 0579-6431 Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja Претражи идентификатор | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | str. 573-613 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/160366 | URL: | https://doiserbia.nb.rs/img/doi/0579-6431/2019/0579-64311902573B.pdf | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | 24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.