Резултати

еНаука >  Резултати >  Od učenja čitanja do čitanja radi učenja: analiza grešaka koje učenici prave prilikom čitanja
Назив: Od učenja čitanja do čitanja radi učenja: analiza grešaka koje učenici prave prilikom čitanja
Аутори: Buđevac, Nevena M.  
Година: 2019
Публикација: Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja
ISSN: 0579-6431 Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: str. 573-613
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/160366
URL: https://doiserbia.nb.rs/img/doi/0579-6431/2019/0579-64311902573B.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.