Rezultati
eNauka >
Rezultati >
Od učenja čitanja do čitanja radi učenja: analiza grešaka koje učenici prave prilikom čitanja
Naziv: | Od učenja čitanja do čitanja radi učenja: analiza grešaka koje učenici prave prilikom čitanja | Autori: | Buđevac, Nevena M. | Godina: | 2019 | Publikacija: | Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja | ISSN: | 0579-6431 Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja Pretraži identifikator | Tip rezultata: | Naučni članak | Kolacija: | str. 573-613 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/160366 | URL: | https://doiserbia.nb.rs/img/doi/0579-6431/2019/0579-64311902573B.pdf | Izvor metapodataka: | Migrirano iz RIS podataka | M-kategorija: | 24M24 - Rad u nac. časopisu međ. značaja |
Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.