Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Od učenja čitanja do čitanja radi učenja: analiza grešaka koje učenici prave prilikom čitanja
Naziv: Od učenja čitanja do čitanja radi učenja: analiza grešaka koje učenici prave prilikom čitanja
Autori: Buđevac, Nevena M.  
Godina: 2019
Publikacija: Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja
ISSN: 0579-6431 Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja Pretraži identifikator
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: str. 573-613
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/160366
URL: https://doiserbia.nb.rs/img/doi/0579-6431/2019/0579-64311902573B.pdf
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
24M24 - Rad u nac. časopisu međ. značaja

Pronađi DOI


Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.