Резултати

еНаука >  Резултати >  Student achievement at TIMSS and PISA tests as a guideline for modifying mathematics curriculum
Назив: Student achievement at TIMSS and PISA tests as a guideline for modifying mathematics curriculum
Аутори: Milinković, Jasmina  ; Lazić, Bojan  
Година: 2018
Публикација: Inovacije u nastavi
ISSN: 0352-2334 Inovacije u nastavi Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 31 br. 3 str. 74-87
DOI: 10.5937/inovacije1803074m
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/164340
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.