Резултати
еНаука >
Резултати >
Student achievement at TIMSS and PISA tests as a guideline for modifying mathematics curriculum
Назив: | Student achievement at TIMSS and PISA tests as a guideline for modifying mathematics curriculum | Аутори: | Milinković, Jasmina ; Lazić, Bojan | Година: | 2018 | Публикација: | Inovacije u nastavi | ISSN: | 0352-2334 Inovacije u nastavi Претражи идентификатор | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 31 br. 3 str. 74-87 | DOI: | 10.5937/inovacije1803074m | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/164340 | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | 51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.