Резултати
еНаука >
Резултати >
Acceptance and understanding of evolution theory: A comparative study of Greek and Serbian teachers
Назив: | Acceptance and understanding of evolution theory: A comparative study of Greek and Serbian teachers | Аутори: | Papadopoulou, P.; Stanisavljević, Jelena ![]() ![]() |
Година: | 2011 | Публикација: | eBook proceedings of the ESERA (2011). Part 1: Learning Science Conceptual Understanding, C. Bruguiere, A. Tiberghien & P. Clement (Eds.) | Издавач: | European Science Education Research Association (ESERA), Lyon, France | Тип резултата: | Конференцијски рад | ISBN: | 978-9963-700-44-8![]() ![]() |
Колација: | str. 65-72 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/164847 | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.