Резултати

еНаука >  Резултати >  Acceptance and understanding of evolution theory: A comparative study of Greek and Serbian teachers
Назив: Acceptance and understanding of evolution theory: A comparative study of Greek and Serbian teachers
Аутори: Papadopoulou, P.; Stanisavljević, Jelena  ; Efstratios, K.; Athanasiou, K.
Година: 2011
Публикација: eBook proceedings of the ESERA (2011). Part 1: Learning Science Conceptual Understanding, C. Bruguiere, A. Tiberghien & P. Clement (Eds.)
Издавач: European Science Education Research Association (ESERA), Lyon, France
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-9963-700-44-8 Претражи идентификатор
Колација: str. 65-72
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/164847
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.