Резултати

еНаука >  Резултати >  Pristopi k poučevanju merjenja v šolskem kurikulumu
Назив: Pristopi k poučevanju merjenja v šolskem kurikulumu
Аутори: Milinković, Jasmina V.  
Година: 2019
Публикација: Vloga predmetnih didaktik za kompetence prihodnosti, zbornik povzetkov
Издавач: Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba, Maribor, Slovenija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-961-286-298-5 Претражи идентификатор
Колација: str. 5-6
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/170394
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.