Резултати

еНаука >  Резултати >  Značaj multidisciplinarnog pristupa u koncipiranju savremenih prostora za učenje
Назив: Značaj multidisciplinarnog pristupa u koncipiranju savremenih prostora za učenje
Аутори: Stojiljković, Danica  ; Matijašević, Igor 
Година: 2012
Публикација: Zbornik apstrakta sa prvog naučnog simpozijuma sa međunarodnim učešćem „Teorija i praksa nauke u društvu: od krize ka društvu znanja“
Издавач: Hemijski fakultet, Univerzitet u Beogradu
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7220-050-8 Претражи идентификатор
Колација: str. 65-65
URI: http://www.chem.bg.ac.rs/tipnud/TIPNUD1--Knjiga_radova.pdf
http://rimsi.imsi.bg.ac.rs/handle/123456789/2797
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/174856
URL: http://www.chem.bg.ac.rs/tipnud/TIPNUD1--Knjiga_radova.pdf
Пројекат: Теорија и пракса науке у друштву: мултидисциплинарне, образовне и међугенерацијске перспективе
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца