Results

eNauka >  Results >  Značaj multidisciplinarnog pristupa u koncipiranju savremenih prostora za učenje
Title: Značaj multidisciplinarnog pristupa u koncipiranju savremenih prostora za učenje
Authors: Stojiljković, Danica  ; Matijašević, Igor 
Issue Date: 2012
Publication: Zbornik apstrakta sa prvog naučnog simpozijuma sa međunarodnim učešćem „Teorija i praksa nauke u društvu: od krize ka društvu znanja“
Publisher: Hemijski fakultet, Univerzitet u Beogradu
Type: Conference Paper
ISBN: 978-86-7220-050-8 Search Idenfier
Collation: str. 65-65
URI: http://www.chem.bg.ac.rs/tipnud/TIPNUD1--Knjiga_radova.pdf
http://rimsi.imsi.bg.ac.rs/handle/123456789/2797
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/174856
URL: http://www.chem.bg.ac.rs/tipnud/TIPNUD1--Knjiga_radova.pdf
Project: Теорија и пракса науке у друштву: мултидисциплинарне, образовне и међугенерацијске перспективе
Metadata source: Migracija
M-category: 
Mp. category will be shown later

Find the DOI


Google ScholarTM

Creative Commons License