Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Značaj multidisciplinarnog pristupa u koncipiranju savremenih prostora za učenje
Naziv: Značaj multidisciplinarnog pristupa u koncipiranju savremenih prostora za učenje
Autori: Stojiljković, Danica  ; Matijašević, Igor 
Godina: 2012
Publikacija: Zbornik apstrakta sa prvog naučnog simpozijuma sa međunarodnim učešćem „Teorija i praksa nauke u društvu: od krize ka društvu znanja“
Izdavač: Hemijski fakultet, Univerzitet u Beogradu
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-7220-050-8 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 65-65
URI: http://www.chem.bg.ac.rs/tipnud/TIPNUD1--Knjiga_radova.pdf
http://rimsi.imsi.bg.ac.rs/handle/123456789/2797
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/174856
URL: http://www.chem.bg.ac.rs/tipnud/TIPNUD1--Knjiga_radova.pdf
Projekat: Теорија и пракса науке у друштву: мултидисциплинарне, образовне и међугенерацијске перспективе
Izvor metapodataka: Migracija
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Creative Commons licenca