Резултати
еНаука >
Резултати >
Inclusion in Mozambique: a case study on a cooperative learning intervention / La inclusion en Mozambique: un estudio de casos sobre una intervencion de aprendizaje cooperativo
Назив: | Inclusion in Mozambique: a case study on a cooperative learning intervention / La inclusion en Mozambique: un estudio de casos sobre una intervencion de aprendizaje cooperativo | Аутори: | Langher, Viviana; Ricci, Maria E.; Propersi, Flaminia; Glumbić, Nenad ; Caputo, Andrea | Година: | 2016 | Публикација: | Cultura Y Educacion | ISSN: | 1135-6405 Cultura Y Educacion Претражи идентификатор | Издавач: | Routledge Journals, Taylor & Francis Ltd, Abingdon | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 28 br. 1 str. 42-71 | DOI: | 10.1080/11356405.2015.1120447 | WoS-ID: | 000372022400002 | Scopus-ID: | 2-s2.0-84960877249 | URI: | http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/979 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/191717 |
Пројекат: | Development Cooperation of the Italian Foreign Affairs Ministry under the PRETEP project - Support to Technical and Professional Training System in Mozambique [8095, EDU-2006-0002] | М-категорија: | 23M23 - Рад у међ. часопису |
12
SCOPUSTM
SCOPUSTM
4
OpenCitations
OpenCitations
5
WEB OF SCIENCETM
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.