Резултати

еНаука >  Резултати >  Sociološki aspekti virtuelnog prostora i sajber grupa i njihova uloga u savremenom marketingu
Назив: Sociološki aspekti virtuelnog prostora i sajber grupa i njihova uloga u savremenom marketingu
Аутори: Vidaković, Mira ; D. Vidaković
Година: 2015
Публикација: DRUŠTVO I PROSTOR. EPISTEMOLOGIJA PROSTORA DRUŠTVENI PROSTOR I KULTURNO-ISTORIJSKA ZNAČENjA Zbornik radova
Издавач: Srpsko sociološko društvo Beograd; Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu; Institut za uporedno pravo, Beograd, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6065-345-3 Претражи идентификатор
Колација: str. 121-140
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/192367
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.