Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Sociološki aspekti virtuelnog prostora i sajber grupa i njihova uloga u savremenom marketingu
Naziv: Sociološki aspekti virtuelnog prostora i sajber grupa i njihova uloga u savremenom marketingu
Autori: Vidaković, Mira ; D. Vidaković
Godina: 2015
Publikacija: DRUŠTVO I PROSTOR. EPISTEMOLOGIJA PROSTORA DRUŠTVENI PROSTOR I KULTURNO-ISTORIJSKA ZNAČENjA Zbornik radova
Izdavač: Srpsko sociološko društvo Beograd; Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu; Institut za uporedno pravo, Beograd, Srbija
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-6065-345-3 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 121-140
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/192367
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.