Results

eNauka >  Results >  Sociološki aspekti virtuelnog prostora i sajber grupa i njihova uloga u savremenom marketingu
Title: Sociološki aspekti virtuelnog prostora i sajber grupa i njihova uloga u savremenom marketingu
Authors: Vidaković, Mira ; D. Vidaković
Issue Date: 2015
Publication: DRUŠTVO I PROSTOR. EPISTEMOLOGIJA PROSTORA DRUŠTVENI PROSTOR I KULTURNO-ISTORIJSKA ZNAČENjA Zbornik radova
Publisher: Srpsko sociološko društvo Beograd; Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu; Institut za uporedno pravo, Beograd, Srbija
Type: Conference Paper
ISBN: 978-86-6065-345-3 Search Idenfier
Collation: str. 121-140
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/192367
Metadata source: Migrirano iz RIS podataka
M-category: 
Mp. category will be shown later

Find the DOI


Google ScholarTM

Items in eNauka are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.