Резултати

еНаука >  Резултати >  A Conjoint-based approach to student evaluations of teaching performance
Назив: A Conjoint-based approach to student evaluations of teaching performance
Аутори: Kuzmanović, Marija  ; Savić, Gordana  ; Andrić-Gušavac, Bisera  ; Makajić-Nikolić, Dragana  ; Panić, Biljana  
Година: 2013
Публикација: Expert systems with applications
ISSN: 0957-4174 Expert Systems with Applications Претражи идентификатор
Издавач: OxfordNew York : Pergamon Press
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 40 br. 10 str. 4083-4089
DOI: 10.1016/j.eswa.2013.01.039
WoS-ID: 000317162900025
Scopus-ID: 2-s2.0-84875371174
VBS COBISS: 73008137
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/73008137#izum.si
https://rfos.fon.bg.ac.rs/handle/123456789/1032
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/197976
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
21aM21a - Рад у међ. часопису изузетних вредности

27
SCOPUSTM
18
OpenCitations
23
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.