Резултати
Назив: | A Conjoint-based approach to student evaluations of teaching performance | Аутори: | Kuzmanović, Marija ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2013 | Публикација: | Expert systems with applications | ISSN: | 0957-4174![]() ![]() |
Издавач: | OxfordNew York : Pergamon Press | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 40 br. 10 str. 4083-4089 | DOI: | 10.1016/j.eswa.2013.01.039 | WoS-ID: | 000317162900025 | Scopus-ID: | 2-s2.0-84875371174 | VBS COBISS: | 73008137 | URI: | https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/73008137#izum.si https://rfos.fon.bg.ac.rs/handle/123456789/1032 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/197976 |
Извор метаподатака: | Migracija | М-категорија: | 21aM21a - Рад у међ. часопису изузетних вредности |
![](/image/scopus.png)
SCOPUSTM
![](/image/opencitations.png)
OpenCitations
![](/image/wos.png)
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.