Резултати

еНаука >  Резултати >  How children tell a lie: gender and school achievement differences in children's lie-telling
Назив: How children tell a lie: gender and school achievement differences in children's lie-telling
Аутори: Stojković, Ana  ; Milosavljević, Nikola  
Остала ауторства: Bernardis, Paolo; Fantoni, Carlo; Gerbino, Walter
Година: 2016
Публикација: Proceedings of the Trieste Symposium on Perception and Cognition
Издавач: Italy : EUT Edizioni Università di Trieste
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-88-8303-610-1(Online) ИСБН није валидан Претражи идентификатор
Колација: str. 86-87
DOI 10.077/14898
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/199547
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/801
TSPC2016CtC.pdf
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.