Резултати
еНаука >
Резултати >
How children tell a lie: gender and school achievement differences in children's lie-telling
Назив: | How children tell a lie: gender and school achievement differences in children's lie-telling | Аутори: | Stojković, Ana ; Milosavljević, Nikola | Остала ауторства: | Bernardis, Paolo; Fantoni, Carlo; Gerbino, Walter | Година: | 2016 | Публикација: | Proceedings of the Trieste Symposium on Perception and Cognition | Издавач: | Italy : EUT Edizioni Università di Trieste | Тип резултата: | Конференцијски рад | ISBN: | 978-88-8303-610-1(Online) ИСБН није валидан Претражи идентификатор | Колација: | str. 86-87 | DOI : | 10.077/14898 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/199547 http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/801 TSPC2016CtC.pdf |
М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.