Rezultati

eNauka >  Rezultati >  How children tell a lie: gender and school achievement differences in children's lie-telling
Naziv: How children tell a lie: gender and school achievement differences in children's lie-telling
Autori: Stojković, Ana  ; Milosavljević, Nikola  
Ostala autorstva: Bernardis, Paolo; Fantoni, Carlo; Gerbino, Walter
Godina: 2016
Publikacija: Proceedings of the Trieste Symposium on Perception and Cognition
Izdavač: Italy : EUT Edizioni Università di Trieste
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-88-8303-610-1(Online) ИСБН није валидан Pretraži identifikator
Kolacija: str. 86-87
DOI 10.077/14898
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/199547
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/801
TSPC2016CtC.pdf
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.