Резултати

еНаука >  Резултати >  Organizational ethical code as a factor that shapes employees’ perception of social responsibility – A case study: Hotels in Kopaonik (Serbia)
Назив: Organizational ethical code as a factor that shapes employees’ perception of social responsibility – A case study: Hotels in Kopaonik (Serbia)
Аутори: Mijatov, Maja B.  ; Dragin, Aleksandra S.  ; Jovanović, Tamara S.  ; Pavić, Lazar D.  ; Rančić, Milica R. 
Година: 2017
Публикација: Contemporary Trends in Tourism, New Spaces in Cultural Tourism, Contemporary Trends in Tourism, New Spaces in Cultural Tourism, 2017
Издавач: University of Novi Sad, Faculty of Sciences, Department of Geography, Tourism and Hotel Management, Novi Sad, Serbia
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7031-444-3 Претражи идентификатор
Колација: str. 20-21
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/207788
https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=116521&source=eNauka&language=en
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.