Резултати

еНаука >  Резултати >  Emotivni kontekst utiče na efektivnost tv reklame
Назив: Emotivni kontekst utiče na efektivnost tv reklame
Аутори: S. Alčaković  ; Međedović, Janko  ; Đurić, Veljko J. 
Година: 2013
Публикација: 19. Naučni Skup Empirijska istraživanja u psihologiji, Beograd
Издавач: Institut za psihologiju i Laboratorija za eksperimentalnu psihologiju, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-88803-26-7 Претражи идентификатор
Колација: str. 107-108
VBS COBISS 197295116
URI: http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/1/161
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/211904
URL: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/197295116
http://empirijskaistrazivanja.org/wp-content/uploads/2016/06/Knjiga-Rezimea-EIP-2013.pdf
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.