Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Emotivni kontekst utiče na efektivnost tv reklame
Naziv: Emotivni kontekst utiče na efektivnost tv reklame
Autori: S. Alčaković  ; Međedović, Janko  ; Đurić, Veljko J. 
Godina: 2013
Publikacija: 19. Naučni Skup Empirijska istraživanja u psihologiji, Beograd
Izdavač: Institut za psihologiju i Laboratorija za eksperimentalnu psihologiju, Srbija
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-88803-26-7 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 107-108
VBS COBISS 197295116
URI: http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/1/161
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/211904
URL: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/197295116
http://empirijskaistrazivanja.org/wp-content/uploads/2016/06/Knjiga-Rezimea-EIP-2013.pdf
Izvor metapodataka: Migracija
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.