Results

eNauka >  Results >  Emotivni kontekst utiče na efektivnost tv reklame
Title: Emotivni kontekst utiče na efektivnost tv reklame
Authors: S. Alčaković  ; Međedović, Janko  ; Đurić, Veljko J. 
Issue Date: 2013
Publication: 19. Naučni Skup Empirijska istraživanja u psihologiji, Beograd
Publisher: Institut za psihologiju i Laboratorija za eksperimentalnu psihologiju, Srbija
Type: Conference Paper
ISBN: 978-86-88803-26-7 Search Idenfier
Collation: str. 107-108
VBS COBISS 197295116
URI: http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/1/161
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/211904
URL: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/197295116
http://empirijskaistrazivanja.org/wp-content/uploads/2016/06/Knjiga-Rezimea-EIP-2013.pdf
Metadata source: Migracija
M-category: 
Mp. category will be shown later

Find the DOI


Google ScholarTM

Items in eNauka are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.