Results

eNauka >  Results >  Uloga i značaj integrisanih marketing komunikacija za kreiranje marke uslužnih organizacija
Title: Uloga i značaj integrisanih marketing komunikacija za kreiranje marke uslužnih organizacija
Authors: Popović, Slavica J.
Supervisor: Đukić, Suzana
Other contributors: Ognjanov, Galjina  ; Milovanović, Goran
Issue Date: 2021
Publication: Универзитет у Нишу
Publisher: Универзитет у Нишу, Економски факултет
Type: Doctoral theses
Collation: str. 275 str.
URI: http://eteze.ni.ac.rs/application/showtheses?thesesId=8248
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/220211
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/18544
http://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70052&RID=40797449
https://fedorani.ni.ac.rs/fedora/get/o:1740/bdef:Content/download
M-category: 
70M70

Find the DOI


Google ScholarTM

Creative Commons License