Резултати

еНаука >  Резултати >  Uloga i značaj integrisanih marketing komunikacija za kreiranje marke uslužnih organizacija
Назив: Uloga i značaj integrisanih marketing komunikacija za kreiranje marke uslužnih organizacija
Аутори: Popović, Slavica J.
Ментор: Đukić, Suzana
Остала ауторства: Ognjanov, Galjina  ; Milovanović, Goran
Година: 2021
Публикација: Универзитет у Нишу
Издавач: Универзитет у Нишу, Економски факултет
Тип резултата: Докторска дисертација
Колација: str. 275 str.
URI: http://eteze.ni.ac.rs/application/showtheses?thesesId=8248
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/220211
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/18544
http://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70052&RID=40797449
https://fedorani.ni.ac.rs/fedora/get/o:1740/bdef:Content/download
М-категорија: 
70M70 - Одбрањена докторска дисертација

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца