Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Uloga i značaj integrisanih marketing komunikacija za kreiranje marke uslužnih organizacija
Naziv: Uloga i značaj integrisanih marketing komunikacija za kreiranje marke uslužnih organizacija
Autori: Popović, Slavica J.
Mentor: Đukić, Suzana
Ostala autorstva: Ognjanov, Galjina  ; Milovanović, Goran
Godina: 2021
Publikacija: Универзитет у Нишу
Izdavač: Универзитет у Нишу, Економски факултет
Tip rezultata: Doktorska disertacija
Kolacija: str. 275 str.
URI: http://eteze.ni.ac.rs/application/showtheses?thesesId=8248
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/220211
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/18544
http://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70052&RID=40797449
https://fedorani.ni.ac.rs/fedora/get/o:1740/bdef:Content/download
M-kategorija: 
70M70 - Odbranjena doktorska disertacija

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Creative Commons licenca