Резултати

еНаука >  Резултати >  Percepcija revijalnog modnog oglasa, uticaj konvencionalne lepote modela
Назив: Percepcija revijalnog modnog oglasa, uticaj konvencionalne lepote modela
Аутори: VLADIĆ, GOJKO D.  ; DELIĆ, GORDANA R.  ; KAŠIKOVIĆ, NEMANjA D.  ; BANjANIN, BOJAN V.  ; Ivan Pinćjer; DEDIJER, SANDRA R.  
Година: 2018
Публикација: Naučna konferencija sa međunarodnim učešćem: Savremeni trendovi I inovacije u tekstilnoj industriji (1; Beograd; 2018 )
Издавач: Union of engineers and technicians of Serbia, Beograd
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 366-372
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/224086
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.