Резултати

еНаука >  Резултати >  Smetnje u učenju ili smetnje u prepoznavanju?
Назив: Smetnje u učenju ili smetnje u prepoznavanju?
Learning or recognition disabilities?
Аутори: Obradović, Svetlana; Krstić, Nadežda  
Остала ауторства: Kovačević, Jasmina; Vučinić, Vesna
Година: 2010
Публикација: Zbornik radova - „ Smetnje i poremećaji: fenomenologija, prevencija i tretman deo I / Disabilities and Disorders: Phenomenology, Prevention and Treatment Part I “,Beograd / Belgrade 2010
Издавач: Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-80113-98-2 Претражи идентификатор
Колација: str. 421-438
URI: http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4474
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/233939
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца