Резултати

еНаука >  Резултати >  Faults in preservice teachers problem posing: What do they tell us
Назив: Faults in preservice teachers problem posing: What do they tell us
Аутори: Milinković, Jasmina V.  
Година: 2017
Публикација: ERME Topic Conference on Mathematics Teaching, Resources and Teacher Professional Development
Издавач: ERME und Humboldt-Universität zu Berlin Place: Berlin, Germany
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-3-00-058755-9 Претражи идентификатор
Колација: str. 238-247
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/237618
URL: https://hal.archives-ouvertes.fr/ETC3/public/Full_Download.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.