Резултати

еНаука >  Резултати >  Overview of Characteristics of Bottom-up Marketing as an Innovative Marketing Paradigm in Small and Medium Entreprises
Назив: Overview of Characteristics of Bottom-up Marketing as an Innovative Marketing Paradigm in Small and Medium Entreprises
Аутори: Đokić, Nenad  ; Đokić, Ines  ; Leković, Ksenija  
Година: 2010
Публикација: 3rd International Conference on Entrepreneurs, Innovation and Regional Development - ICEIRD 2010
Издавач: Fakultet tehničkih nauka Novi Sad, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7892-250-3 Претражи идентификатор
Колација: str. 194-194
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/237740
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.