Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Overview of Characteristics of Bottom-up Marketing as an Innovative Marketing Paradigm in Small and Medium Entreprises
Naziv: Overview of Characteristics of Bottom-up Marketing as an Innovative Marketing Paradigm in Small and Medium Entreprises
Autori: Đokić, Nenad  ; Đokić, Ines  ; Leković, Ksenija  
Godina: 2010
Publikacija: 3rd International Conference on Entrepreneurs, Innovation and Regional Development - ICEIRD 2010
Izdavač: Fakultet tehničkih nauka Novi Sad, Srbija
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-7892-250-3 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 194-194
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/237740
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.