Rezultati
eNauka >
Rezultati >
Attitudes of teachers toward inclusive education in the light of their implicit pedagogies
Naziv: | Attitudes of teachers toward inclusive education in the light of their implicit pedagogies | Autori: | Vujačić, Milja | Godina: | 2014 | Publikacija: | The 5th International Scientific Conference “Inclusion in preschool and elementary school” - Contemporary approaches to inclusive education | Izdavač: | Belgrade (Serbia): Institute for Educational Research, Sremska Mitrovica (Serbia): Preschool Teacher Training and Business Informatics Collage - Sirmium, Koper (Slovenia): University of Primorska Faculty of Education, Srbija | Tip rezultata: | Konferencijski rad | ISBN: | 978-86-7447-120-3(IPI) ИСБН није валидан Pretraži identifikator | Kolacija: | str. 102-102 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/238075 | Izvor metapodataka: | Migrirano iz RIS podataka | M-kategorija: | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.