Резултати

еНаука >  Резултати >  The possibilities of encouranging students metacognitive strategies through heuristic-methodological instruction
Назив: The possibilities of encouranging students metacognitive strategies through heuristic-methodological instruction
Аутори: Nikolić, Radmila ; Veselinov Danica
Година: 2015
Публикација: Istraživanja u pedagogiji
ISSN: 2217-7337 Research in Pedagogy (ranije: Istraživanja u pedagogiji) Претражи идентификатор
Издавач: Vrsac-Belgrade
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 5 br. 2 str. 64-80
DOI: 10.17810/2015.06
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/242226
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.