Резултати
еНаука >
Резултати >
The possibilities of encouranging students metacognitive strategies through heuristic-methodological instruction
Назив: | The possibilities of encouranging students metacognitive strategies through heuristic-methodological instruction | Аутори: | Nikolić, Radmila ; Veselinov Danica | Година: | 2015 | Публикација: | Istraživanja u pedagogiji | ISSN: | 2217-7337 Research in Pedagogy (ranije: Istraživanja u pedagogiji) Претражи идентификатор | Издавач: | Vrsac-Belgrade | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 5 br. 2 str. 64-80 | DOI: | 10.17810/2015.06 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/242226 | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | 52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.