Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Emotions at school: an obstacle or an encouragement to learning?
Naziv: Emotions at school: an obstacle or an encouragement to learning?
Autori: Tosic-Radev, Milica  ; Pešikan, Ana  
Godina: 2017
Publikacija: Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja
ISSN: 0579-6431 Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja Pretraži identifikator
Izdavač: Institut za pedagoška istraživanja, Beograd
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 49 br. 2 str. 261-278
DOI: 10.2298/ZIPI1702261T
WoS-ID: 000435844800006
Scopus-ID: 2-s2.0-85042417704
VBS COBISS: 253945612
URI: http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/2322
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/245912
Projekat: Indikatori i modeli usklađivanja porodičnih i poslovnih uloga (RS-179002)
M-kategorija: 
24M24 - Rad u nac. časopisu međ. značaja

1
OpenCitations
Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Creative Commons licenca