Резултати

еНаука >  Резултати >  A Framework for Teaching Security Design Analysis Using Case Studies and the Hybrid Flipped Classroom
Назив: A Framework for Teaching Security Design Analysis Using Case Studies and the Hybrid Flipped Classroom
Аутори: Luburić, Nikola  ; Sladić, Goran  ; Slivka, Jelena  ; Milosavljević, Branko  
Година: 2019
Публикација: ACM Transactions on Computing Education
ISSN: 1946-6226 ACM Transactions on Computing Education Претражи идентификатор
Издавач: New York, USA : Association for Computing Machinery
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 19 br. 3 str. 1-19
DOI: 10.1145/3289238
WoS-ID: 000496715800006
Scopus-ID: 2-s2.0-85061190102
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/250226
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису

7
SCOPUSTM
5
OpenCitations
5
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.