Резултати
еНаука >
Резултати >
Coping strategies as mediators in the relationship between test anxiety and academic achievement
Назив: | Coping strategies as mediators in the relationship between test anxiety and academic achievement | Аутори: | Genc, Ana | Година: | 2017 | Публикација: | Psihologija | ISSN: | 0048-5705 Psihologija Претражи идентификатор | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 50 br. 1 str. 51-66 | DOI: | 10.2298/psi160720005g | WoS-ID: | 000398735500004 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85017531129 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/259666 | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | 23M23 - Рад у међ. часопису |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.