Резултати

еНаука >  Резултати >  How Dependant is Application of a Collaborative Learning Model on Student Expectations?
Назив: How Dependant is Application of a Collaborative Learning Model on Student Expectations?
Аутори: Eraković, Borislava R.  
Година: 2015
Публикација: 6th International Symposium on Teaching Translation and Interpreting: Translation/Interpreting Teaching and the Bologna Process: Pathways between Unity and Diversity
Издавач: FTSK (Fachbereich Translations-, Sprach- und Kulturwissenschaft), Johannes Gutenberg Universität, Germersheim, Nemačka
Тип резултата: Конференцијски рад
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/263132
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.