Резултати

еНаука >  Резултати >  Strategijsko upravljanje brendom na osnovu marketing i finansijskih indikatora
Назив: Strategijsko upravljanje brendom na osnovu marketing i finansijskih indikatora
Strategic brand management based on marketing and financial indicators
Аутори: Joksimović, Iva
Ментор: Filipović, Vinka
Остала ауторства: Kostić Stanković, Milica  ; Poznanić, Vladimir
Година: 2013
Публикација: Универзитет у Београду
Издавач: Универзитет у Београду, Факултет организационих наука
Тип резултата: Докторска дисертација
DOI: 10.2298/bg20131217joksimovic
VBS COBISS: 515380378
URI: https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/3053
http://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=699
https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:6949/bdef:Content/download
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/264430
М-категорија: 
70M70 - Одбрањена докторска дисертација

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Google ScholarTM

Creative Commons лиценца