Results

eNauka >  Results >  Strategijsko upravljanje brendom na osnovu marketing i finansijskih indikatora
Title: Strategijsko upravljanje brendom na osnovu marketing i finansijskih indikatora
Strategic brand management based on marketing and financial indicators
Authors: Joksimović, Iva
Supervisor: Filipović, Vinka
Other contributors: Kostić Stanković, Milica  ; Poznanić, Vladimir
Issue Date: 2013
Publication: Универзитет у Београду
Publisher: Универзитет у Београду, Факултет организационих наука
Type: Doctoral theses
DOI: 10.2298/bg20131217joksimovic
VBS COBISS: 515380378
URI: https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/3053
http://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=699
https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:6949/bdef:Content/download
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/264430
M-category: 
70M70

Altmetric
Dimensions

Find the DOI

Unpaywall

Google ScholarTM

Creative Commons License