Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Strategijsko upravljanje brendom na osnovu marketing i finansijskih indikatora
Naziv: Strategijsko upravljanje brendom na osnovu marketing i finansijskih indikatora
Strategic brand management based on marketing and financial indicators
Autori: Joksimović, Iva
Mentor: Filipović, Vinka
Ostala autorstva: Kostić Stanković, Milica  ; Poznanić, Vladimir
Godina: 2013
Publikacija: Универзитет у Београду
Izdavač: Универзитет у Београду, Факултет организационих наука
Tip rezultata: Doktorska disertacija
DOI: 10.2298/bg20131217joksimovic
VBS COBISS: 515380378
URI: https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/3053
http://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=699
https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:6949/bdef:Content/download
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/264430
M-kategorija: 
70M70 - Odbranjena doktorska disertacija

Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Google ScholarTM

Creative Commons licenca