Резултати

еНаука >  Резултати >  An empirical approach to monitoring and documenting the development of children with disabilities during focused arts education activities
Назив: An empirical approach to monitoring and documenting the development of children with disabilities during focused arts education activities
Empirijski pristup u praćenju i dokumentovanju razvoja i napredovanja dece sa smetnjama u razvoju tokom usmerenih aktivnosti likovnog vaspitanja
Аутори: Markov, Zagorka; Stepanov, Milorad; Vasiljević-Prodanović, Danica  
Година: 2019
Публикација: Norma
ISSN: 0353-7129 Norma Претражи идентификатор
Издавач: Univerzitet u Novom Sadu - Pedagoški fakultet, Sombor
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 24 br. 2 str. 107-120
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/266430
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/18997257#izum.si
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/1185
М-категорија: 
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.