Резултати
еНаука >
Резултати >
An empirical approach to monitoring and documenting the development of children with disabilities during focused arts education activities
Назив: | An empirical approach to monitoring and documenting the development of children with disabilities during focused arts education activities Empirijski pristup u praćenju i dokumentovanju razvoja i napredovanja dece sa smetnjama u razvoju tokom usmerenih aktivnosti likovnog vaspitanja |
Аутори: | Markov, Zagorka; Stepanov, Milorad; Vasiljević-Prodanović, Danica | Година: | 2019 | Публикација: | Norma | ISSN: | 0353-7129 Norma Претражи идентификатор | Издавач: | Univerzitet u Novom Sadu - Pedagoški fakultet, Sombor | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 24 br. 2 str. 107-120 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/266430 https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/18997257#izum.si http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/1185 |
М-категорија: | 52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.