Резултати

еНаука >  Резултати >  Learning about Register: Translation Diaries, Parallel Texts and Peer Reviews (as motivational instruments
Назив: Learning about Register: Translation Diaries, Parallel Texts and Peer Reviews (as motivational instruments
Аутори: Eraković, Borislava R.  
Година: 2015
Публикација: Von der SprachVERmittlung zur Sprachmittlung/Language for Translation: The Transition from Language Learning to Translation Practice
Издавач: Institut für Theoretische und Angewandte Translationswissenschaft, Karl-Franzens-Universität, Grac, Austrija
Тип резултата: Конференцијски рад
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/268820
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.