Results

eNauka >  Results >  Uticaj trgovinske revolucije na stvaranje novih vrednosti i novih odnosa u kanalima marketinga
Title Uticaj trgovinske revolucije na stvaranje novih vrednosti i novih odnosa u kanalima marketinga
Authors: Stanković, Ljiljana  ; Stojković Dragan  
Issue Date: 2015
Publication: Tematski zbornik radova Stvaranje vrednosti: teorijsko praktični aspekti, urednici: Kaličanin Đ., Lončar D., Bogetić Z. i Todorović M. -
Publisher: Univerzitet u Beogradu, Ekonomski fakultet, Centar za izdavačku delatnost
Type: Book parts
ISBN: 978-86-403-1433-6 Search Idenfier
Collation: vol. 1 br. 1 str. 234-256
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/270639
Metadata source: Migrirano iz RIS podataka
M-category: 
Mp. category will be shown later

Find the DOI


Google ScholarTM

Items in eNauka are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.