Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Uticaj trgovinske revolucije na stvaranje novih vrednosti i novih odnosa u kanalima marketinga
Naziv Uticaj trgovinske revolucije na stvaranje novih vrednosti i novih odnosa u kanalima marketinga
Autori: Stanković, Ljiljana  ; Stojković Dragan  
Godina: 2015
Publikacija: Tematski zbornik radova Stvaranje vrednosti: teorijsko praktični aspekti, urednici: Kaličanin Đ., Lončar D., Bogetić Z. i Todorović M. -
Izdavač: Univerzitet u Beogradu, Ekonomski fakultet, Centar za izdavačku delatnost
Tip rezultata: Poglavlje u monografiji
ISBN: 978-86-403-1433-6 Pretraži identifikator
Kolacija: vol. 1 br. 1 str. 234-256
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/270639
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.