Резултати

еНаука >  Резултати >  Uticaj trgovinske revolucije na stvaranje novih vrednosti i novih odnosa u kanalima marketinga
Назив Uticaj trgovinske revolucije na stvaranje novih vrednosti i novih odnosa u kanalima marketinga
Аутори: Stanković, Ljiljana  ; Stojković Dragan  
Година: 2015
Публикација: Tematski zbornik radova Stvaranje vrednosti: teorijsko praktični aspekti, urednici: Kaličanin Đ., Lončar D., Bogetić Z. i Todorović M. -
Издавач: Univerzitet u Beogradu, Ekonomski fakultet, Centar za izdavačku delatnost
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-403-1433-6 Претражи идентификатор
Колација: vol. 1 br. 1 str. 234-256
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/270639
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.